CPC
Splošno

Kako spretno izkoristiti potencial spletnega oglaševanja?

Porast spletnega poslovanja predstavlja obilo priložnosti za ambiciozne podjetnike, a ravno zaradi vedno večje priljubljenosti postavlja tudi določene izzive, s katerimi se bo treba soočiti. Na vsakem področju gre pričakovati konkurenco, ki tekmuje za svoj delež donosnih spletnih obiskovalcev, ta boj pa se pravzaprav nikoli ne konča. Veliko truda je treba vložiti prav v to, da si zagotovimo odločilno prednost na konkurenčnem spletnem tržišču. To dosežemo z dobrim oglaševanjem, seveda pa pristop dopolnimo s SEO optimizacijo in drugimi splošnimi ukrepi.

CPC oglaševanje

Spletno oglaševanje je najbolj enostavna rešitev za tiste, ki želijo obiskovalce preusmeriti na svojo stran namesto h konkurenci. Z dobrim oglasom ni težko pritegniti pozornosti, to pa posledično pomeni, da si lahko obetamo nov dotok potencialnih strank. CPC oglaševanje je najbolj pogosta metoda – kratica pomeni cost per click, torej cena na klik, kar se nanaša na način obračunavanja oglaševanja. Plačati je treba le klike, ki jih oglas zabeleži, ne pa števila prikazov ali časa prikazovanja.

To pomeni, da je možno CPC oglaševanje zelo spretno izkoristiti ter za majhen denar dobiti velik učinek. Že povsem običajno oglaševanje prinaša prepričljiv učinek, za razliko od SEO optimizacija tudi takojšnje rezultate. Če pa se opravilu nekoliko bolj posvetimo, je možno doseči še boljši izkoristek. Ker CPC oglaševanje plačamo na klik, nas dejansko stanejo le tisti prikazi oglasa, ki pomenijo obisk zainteresiranega obiskovalca. To omogoča targetiranje, kakršnega pri SEO optimizaciji ne moremo pričakovati. Oglas oblikujemo tako, da bodo nanj kliknili le tisti, ki bodo z veliko verjetnostjo opravili nakup. Treba je podati konkretne informacije in oblikovati učinkovito pristajalno stran. Predvsem pa je pametno preprečiti nesporazume in klike tistih, ki iščejo le več informacij.

Druga metoda je ta, da CPC oglaševanje izkoristimo za utrjevanje prisotnosti znamke in posredovanje informacij. V tem primeru oglas oblikujemo tako, da ne vabi h kliku, a vseeno poda vse potrebne informacije.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top