Spletni oglasi
Podjetja

Najbolj učinkoviti spletni oglasi

Spletno oglaševanje je privlačna dejavnost tako za oglaševalce, ki oglase naročijo in preko njih dosegajo svojo interesno skupino, kot za založnike, ki oglase prikazujejo in morda poberejo nekaj provizije. Poleg tega pa so oglasi po godu celo za ciljno publiko, ki bo v vsebinah našla kaj zanimivega in uporabnega zase. To pa velja le za učinkovite, posrečene oglase.

Načrtovanje oglasne kampanje in oblikovanje samih oglasov mora vzeti v ozir mnoge specifike oglaševanja. Verjetno bo treba določiti ključne besede in vsaj v grobem omejiti ciljno publiko, prikazovanje oglasov pa omejimo le na relevantne lokacije prikazovanja. To velja za običajno CPC oglaševanje, ki prikazuje tekstualne oglase in beleži klike nanje, radovedneže pa usmerja na pristajalno stran oglaševalca. Pri nekaterih drugih vrstah oglaševanja recimo ključne besede niso tako pomembne – recimo v primeru, da sami izberemo založnika ali pa kar sami prikazujemo oglas, predvsem to velja za oglasne pasice, ki se prikazujejo vsem obiskovalcem določene spletne strani. V tem primeru ključne besede nič ne pomagajo, sami moramo izbrati stran s primerno vsebino.

Ker so spletni oglasi tako raznoliki, je težko reči, kateri so najbolj učinkoviti. O tem v končni fazi odloča statistika, ki je na srečo pregledno prikazana v vseh priljubljenih oglaševalskih sistemih. Hitro lahko ugotovimo, kateri oglasi ponujajo najboljši izkoristek vloženega denarja. Ne moremo pa ugotovitev posploševati na vse primere – na enem področju bodo najbolje delovali takšni spletni oglasi, na drugem drugačni. Prav tako je težko ohraniti pod nadzorom vse dejavnike, ki odločajo o učinkovitosti oglaševanja, kaj šele, da bi jih lahko točno primerjali in optimizirali. Težko je ugotoviti, ali bo treba prilagoditi ključne besede ali pa tekst oglasa, morda pogostost prikazovanja ali pa ceno, ki smo jo pripravljeni plačati za klik. Univerzalnega recepta, ki bi deloval za vse oglaševalce, na tem področju preprosto ni, ravno to pa odpira možnost za optimizacijo oglasov in doseganje odličnih učinkov.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top