Google oglaševanje
Splošno

Digitalno oglaševanje na Googlovem omrežju

Digitalno oglaševanje ponuja zelo dober učinek, a le, če znamo potencial te oblike trženja tudi dobro izkoristiti. Na voljo so nam različna orodja, predvsem pa moramo izbrati pravo omrežje za učinkovito oglaševanje. Za mnoge je samoumevna izbira Google oglaševanje, saj lahko na ta način dosežemo izjemno širok krog spletne publike. Tako je oglaševanje precej enostavno in zelo učinkovito!

Google oglaševanje je priljubljena izbira predvsem zato, ker nam odpira pot do širne spletne publike. Dosežemo namreč vse uporabnike Googlovih storitev, saj se oglasi prikazujejo ob iskalniku, ob poštnem nabiralniku storitve Gmail, tudi na portalu YouTube in ob drugih Googlovih storitvah. Poleg tega so v mrežo Google Ads vključene tudi tretje spletne strani, ki želijo oddajati svoj oglasni prostor, kar še razširi doseg tega načina oglaševanja. Z vidika dosega je Google oglaševanje nedvomno najboljša izbira, saj ne pozna konkurence s primerljivim občinstvom. Tako pa ponuja tudi druge prednosti, ki se jih splača izkoristiti. Za kar najboljši učinek je seveda pametno, da izvedbo oglasne kampanje prepustimo strokovnjakom. Najbolje se bodo obnesle agencije, ki nudijo digitalno oglaševanje na različnih platformah, mnoge pa so specializirane prav za Google oglaševanje. Ob tem seveda lahko koristimo tudi druge opcije za pridobivanje obiska.

Kako maksimalno izkoristiti Google oglaševanje?

Google oglaševanje nam ponuja ogromno potenciala, ki pa ga moramo znati izkoristiti. Čeprav gre za precej intuitiven in uporabniku prijazen sistem, znan tudi pod nazivom Google Ad Words oziroma Google AdWords, ne moremo pričakovati dobrega učinka, če se lotimo oglaševanja brez ustreznega znanja in izkušenj. Verjetno bomo dosegli določen uspeh s tem, da za oglaševanje namenimo veliko denarja, a izkoristek investicije bo zelo slab. Veliko bolje lahko digitalno oglaševanje na Googlovem omrežju izkoristimo s pomočjo storitev izkušenih strokovnjakov.

Google oglaševanje zahteva dobro pripravo in načrtovanje, kar lahko opravi le dobra ekipa

Digitalne agencije nudijo različne storitve v zvezi z oglaševanjem. Najboljši učinek lahko pričakujemo, če strokovnjakom zaupamo celotno izvedbo oglasne kampanje. Tako bodo znali mojstri prilagoditi same oglase in določiti ciljno publiko ter izbrati vse druge parametre, ki ponujajo kar najboljši učinek v praksi. Sistem Google AdWords omogoča pripravo različnih oglasov, ki jih testiramo in lahko tako preverimo njihov učinek. Na dolgi rok pa je smiselno oglasno kampanjo redno posodabljati in prilagajati, če želimo zares izkoristiti potencial, ki ga to omrežje nudi. 

Ne gre torej le za objavo oglasov na spletu. To lahko opravi vsak, ki se zna prijaviti v Google Ad Words. Oglasna kampanja mora biti načrtovana in izpeljana zelo premišljeno, da bo izkoristek investicije maksimalen. Pravzaprav moramo v izhodišču premisliti že o tem, ali je digitalno oglaševanje sploh najboljša opcija za promocijo izdelkov in storitev podjetja. Čisto možno je, da pridejo bolj v poštev drugi mediji, lahko pa tudi med digitalnimi kanali najdemo takšne, ki bodo morda ponudili boljši izkoristek kot Google.

Digitalno oglaševanje na drugih omrežjih

Google oglaševanje nudi številne prednosti, ki izhajajo iz specifičnih lastnosti tega računalniškega giganta. Teh prednosti na drugih omrežjih seveda ne moremo pričakovati, imajo pa ta svoje odlike, ki jih morda lahko dobro izkoristimo. V zadnjem času so zelo priljubljena predvsem družbena omrežja, na katerih je možno oglaševati z odličnim učinkom. V neki meri je možno oglaševati celo zastonj, če promociji na takšnih omrežjih namenimo nekaj denarja pa lahko dosežemo skrbno izbrano ciljno publiko.

Za oglaševanje na spletu imamo na voljo različna omrežja, ki imajo svoje prednosti in pomanjkljivosti. Poleg družbenih omrežij najdemo tudi manjše oglaševalske mreže, ki so včasih prilagojene kakšnim posameznim vsebinskim področjem. Navsezadnje pa lahko oglašujemo tudi na posameznih spletnih straneh, bo pa s tem verjetno več dela kot z oglaševanjem v urejenih sistemih večjih ponudnikov.

Digitalno oglaševanje prehiteva druge opcije trženja

Celovit pristop za učinkovito digitalno oglaševanje

Ne glede na to, v kakšnem omrežju digitalno oglaševanje izvajamo, je treba posebno pozornost nameniti oblikovanju učinkovitih oglasov in skrbnemu vodenju oglasne kampanje. V veliki meri se posvečamo prav oblikovanju oglasa in oglasnih sporočil, pogosto pa se izkaže, da to ni odločilni dejavnik, ki določa učinkovitost oglasne kampanje in izkoristek proračuna. 

Poskrbeti moramo za to, da oglas doseže zainteresirano ciljno publiko. Oglaševanje v sistemu Google Ads res dosega ogromno število ljudi, a ni nujno, da bodo med temi tudi potencialne stranke, ki so pripravljene na nakup oziroma naročilo. Za to, da spravimo oglasno sporočilo do zainteresirane publike, moramo oglasno kampanjo dobro načrtovati, morda pa izberemo tudi kakšno drugo oglasno mrežo.

Veliko dela bomo imeli še z upravljanjem obiskovalcev, ki jih preko oglasov privedemo na svojo spletno stran ali drugo pristajalno lokacijo. Delo se namreč s tem še ne konča, saj naš primarni cilj gotovo ni zgolj dvig obiska. Nove obiskovalce želimo pretvoriti v stranke, pri čemer ima pomembno nalogo pristajalna stran. Ta mora biti dobro prilagojena svojemu namenu, da prepriča obiskovalce v nakup. Digitalno oglaševanje lahko svoje delo odlično opravi in preko oglasov na spletno stran usmeri velike množice obiskovalcev, a če spletna stran ni dobro prilagojena takšnemu obisku, ne moremo pričakovati dobrega učinka. Dovršena pristajalna stran ponuja odličen izkoristek obiska, posledično bo tudi učinek oglaševanja navdušujoč, stroški pa relativno nizki.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back To Top