Zdravje

zdravje

Zdravje je ključnega pomena. Na velik del zdravja lahko vplivamo s prehrano, za katero pogosto nimamo časa. V nadaljevanju preberite predloge, s katerimi boste izboljšali svoje prehranjske navade v vsakdanjem življenju.

Dnevno poskusite zaužiti od 3 do 5 obrokov, dan pa vedno začnite z zajtrkom, ker le ta vpliva na zbranost in uspeh ter delovno storilnost. V prehrano poskusite vključiti čim več zelenjave in sadja. Uporabljate lahko svežo zelenjavo, lahko tudi zmrznjeno ali pa kar vloženo. Poskusite jo pripraviti na raznolike načine, na primer kuhanje, pečenje, praženje,… Pomembno pa je, da izbirate zelenjavo in sadje, ki je čimbolj različnih barv.

Ne pozabite na žitne izdelke. Namesto belih testenin rajši pripravite testenine iz polnovredne moke, namesto iz bele, vključite še oves, ajdo in podobna žita. Žita vsebujejo vlaknine in minerale, ki dajejo dolg občutek sitost.

Uporabljajte kakovostna, čimbolj rastlinska olja, ki vsebujejo kisline, ki so nujno potrebne za življenje. Poskušajte se izogibati cvrtja in druga olja, ker lahko vsebujejejo maščobe, ki niso primena za vaše telo.

Poskusite uživati pusto hrano, naj bo le ta čim manj mastna, na primer piščančje meso. V mesu najdemo tudi veliko beljakovin ter veliko mineralov, tako da ga iz jedilnika ne smete povsem izločiti, prav tako pa z njim ne pretiravajte.

zdrava prehrana

Vsak dan jejte ali pijte mleko ali mlečne izdelke, ker vsebujejo veliko beljakovin in kalcija, ki sta pomembna za naše telo. Lahko pa jih zamenjate tudi s sojinim mlekom.

Zmanjšajte vnos soli in omejite vnos sladkorja, ker le ta ni zaželen in nam ne daje pomembnih hranilnih vrednosti.

Tekočina je zelo pomembna, zato poskrbite, da jo užijete dovolj.

Dobro poskrbite za svoje zdravje in pričnite z zdravim prehranjevanjem že danes.

Back To Top